כל בן אדם רוצה להרגיש ביטחון. תחושת הביטחון האישית שלנו יכולה להיות מושפעת גם מהביטחון התעסוקתי שלנו. כאשר יש לנו ביטחון תעסוקתי אנחנו יכולים להיות בטוחים שיש לנו איך לשלם את החשבונות שלנו ואיך לכלכל את עצמנו ואת המשפחה שלנו. כאשר הביטחון התעסוקתי שלנו מתערער בעקבות מקרה של פיטורים או מקרה של הרעת התנאים שלנו במקום העבודה עלינו להתייעץ עם עורך דין. עורך דין דיני עבודה הוא מומחה לתחום של זכויות עובדים והוא יוכל לסייע לנו לשמור על זכויות שלנו שהופרו. במקרה בו אנחנו חוששים למקום העבודה שלנו כדאי לנו לפנות לעורך דין מומחה אשר יסביר לנו מהן הזכויות הנ"ל ואיך אנחנו יכולים לשמור שלא ירמסו לנו אותן.

מתי יש לפנות לבית דין לענייני עבודה?

אז מתי עלינו לפנות לבית דין לענייני עבודה? כדאי לנו לפנות לבית דין לענייני עבודה כאשר מקום העבודה שלנו פיטר אותנו שלא בצדק או כאשר מקום העבודה שלנו הרע לנו את תנאי ההעסקה או הלין את המשכורת שלנו. כל אחד ממקרים אלו הוא לא חוקי והוא מהווה הפרה ברורה של החוק. חוקי העבודה וההעסקה במדינת ישראל הם ברורים מאוד ומי שמפר אותם נדרש פעמים רבות על ידי בית המשפט לענייני עבודה לשלם קנסות גבוהים או פיצויים. עלינו לעשות הכול בשביל שמקום העבודה שלנו באמת יהיה מקום המבטחים שלנו – המקום בו אנחנו יכולים ליהנות מאיכות חיים טובה ולאפשר למשפחה שלנו איכות חיים גבוה מאוד.

איך עורך דין יכול לסייע לנו לשמור על הזכויות האישיות שלנו במקום העבודה?

אז איך עו"ד דיני עבודה יכול לסייע לנו להגן על הזכויות האישיות שלנו במקום העבודה שלנו? פעמים רבות מעסקים חושבים שהעובדים שלהם תמימים ושהם לא מודעים לזכויות שלהם. כעובדים עלינו לפנות לעורך דין כאשר אנחנו זוכים ליחס לא הוגן או לא חוקי במקום העבודה שלנו. יחס זה יכול לבוא לידי ביטוי בהטרדה, אי תשלום של משכורת, פגיעה בהפסקות, פגיעה בתנאי ההעסקה ועוד... . גם כאשר מורידים אותנו בדרגה במקום העבודה שלנו אנחנו יכולים לבחור לתבוע את מקום העבודה שלנו. עלינו לדעת שלכל עובד יש את הזכות לקבל יחס מכבד וכבוד במקום העבודה שלו בין אם הוא מנהל ובין אם הוא עובד זוטר או עובד שעובד רק מספר שעות בודדות בשבוע.

צרו קשר ונעמוד לרשותכם - 03-6134244